Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

18. 5. 2012 9:02
jak přišel analog, tak jsem zůstal bez bedny

;-Dpořizovat set top box se mi totiž nechtělo, a nijak mi tv neschází

0 0
možnosti

Karel2002

17. 5. 2012 21:24
Já mám analogový signál pořád

set-top-box naštěstí nepotřebuji. Protože digitální signál ze satelitu přijímaný anténou na střeše je převodníkem konvertovaný na analogový. Takže si každý uživatel bytu může vybrat...digitální či analogový signál

"Čtverečky" neznám.

0 0
možnosti

Jan.Veselý

18. 5. 2012 1:43
Re: Já mám analogový signál pořád

Ach ano, digitální signál ze satelitu převedený na analog, to bude ono pane vajchmajstr!  :-)

To jsem znal jednoho ze Žižkova pane vajchmajstr a ten, přestože domů nosil jen pětitisícovky, žena mu vždy rozměnila na drobné. No pívo za pajcku tedy měl vždy.

1 0
možnosti

PájaZítra

17. 5. 2012 20:37
kvalitní anténu ano, ale jak kde

já jsem cca 22 km od vysílače Buková Hora (jsem v západní části Teplic), v přímé viditelnosti mi brání vysoký dům a i přesto, že mám jen pověšený na okně tenký drát asi 1m dlouhý a od něj to mám pak vedeno koaxiálem 4m do pasivního rozbočovače a z rozbočovače do dvou USB tunerů a z nich do počítače (nemám televizor už 5 let, koukám jen v počítači) a o nějakém zadrhávání či kostičkování vůbec nevím, obraz bez sebemenšího zaškobrtnutí

 

jedinej problém je v EPG multiplexu český televize, v něm je spousta prázdnejch míst, ale to musí bejt nejspíš chyba na straně ČT, protože od jinejch multiplexů je EPG kompletní

0 0
možnosti

Roman37c

17. 5. 2012 19:54
Problém je jen v příjmu.

Většinou stačí koupit kvalitní anténu. Bohužel řada lidí řeší problém pouze nákupem zesilovače. Nechápou, že pokud není co zesílit, je zesilovač na nic. Někdy dokonce postačí anténu natočit..... Jsou ale místa kde zkrátka kvalitní příjem nebude nikdy. Pak doopravdy nezbývá než nákup satelitu, nebo využívání kabelové TV (i když to je na nic, špatný signál bývá především v místech kde UPC není), nebo pomocí pevné linky telefonu. Pro většinu obyvatelstva ale digitální TV přinesla výrazné vylepšení jak obrazu, tak služeb.

1 0
možnosti

PájaZítra

17. 5. 2012 20:39
Re: Problém je jen v příjmu.

tak televizi po telefonu bych nikomu nedoporučoval, konkrétně O2TV je učiněná hrůza (pracoval jsem 2 měsíce na technický podpoře O2, tak vím, o čem mluvím, fakt nechápu lidi, že jsou ochotní si za tohle ještě platit)

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

17. 5. 2012 17:48
Většina problémů bývá v anténě

pokud tomu nehovíte, nechte si jí vyměnit, možná včetně kabelu.

-

Osobně si nemůžu digitál vynachválit, i při slabém signálu se chová mnohem "civilizovaněji" než analog - neškrčí, nešumí, jen si občas střihne pár čtverečků. ;-)

0 0
možnosti

semelik

17. 5. 2012 17:24
Můžete být úplně klidný. Já mám kabelovku (UPC) a chová se

to úplně stejně - sem-tam se to "zakousne", občas rozčtverečkuje, na chvilku zmizí zvuk..... EOS mi v 60% ukazuje prázdné okno.

Drobná výhoda je, že jednou za měsíc-dva se mi zničeho nic zprovozní úplně všechny programy co mají, včetně těch, co jsem nikdy neplatil a taky ty kódované (fuj!). A za týden to zase přestane.

0 0
možnosti

semelik

17. 5. 2012 17:25
Takový překladatelský oříšek se vloudil: EOS = EPG

0 0
možnosti

wiki5

17. 5. 2012 17:01
souhlas

vyresil to az poradny televizor a prijem dratem. na normalni vysilani neslo koukat

0 0
možnosti

Draggo

17. 5. 2012 16:24
kouknete na mapu pokryti

digitalnim vysilanim a zjistete si, ktery vysilac je ve vasem okoli a na ten nasmerujte antenu, nejlip smerovou, ty maji vyssi zisk. poradny kabel je samozrejmost. a pozor na polarizaci anteny a vysilace. pak uvidite.

0 0
možnosti

kiv

17. 5. 2012 16:39
Re: kouknete na mapu pokryti

Ale prdlačky správcová, ze střechy domku  mám přímý dohled na TV Žižkov, anténu i TVpřijímač  kvůli digitálu nové a skončil jsem stejně nakonec u satelitu, protože se na to nedá koukat!

Byl to jako obvykle ve zdejších končinách tunel jako hrom, v prostředí zamořeném vlněním ze všeho  možného  od mobilů, přes wifiny až po čip na  psa ta technologie je prostě ještě značně nedokonalá ... Když při analogu byl nějaký problém, maximálně jiskřila někde zásuvka nebo soused cosi kutil s vercajkem pochybné kvality. Dneska se zdroj rušení digitálu  odchytit  reálně nedá... :-/

0 0
možnosti

AlesPresler

17. 5. 2012 16:19
Jsem na tom podobně,

analog fungoval, digi ne. Odborná firma po přeměření konstatovala, že signál není. Tak mám holt O2tv přes telefon.

0 0
možnosti

furtkecal@seznam.cz

17. 5. 2012 16:14
slabý signál slabý SIGNÁL SLABÝ SIGNÁL

:-P toť obrovská nevýhoda "digitálu" :-PRv tam kde se dalo ještě koukat i přes zrnění, to dnes nejde !!Rv

0 0
možnosti

nedivim_se_uz

17. 5. 2012 20:03
Re: slabý signál slabý SIGNÁL SLABÝ SIGNÁL

nezapomeňte také že polarizace digitálního vysílání je vesměs vertikální, zatímco dříve u analogu byla až na naprosté výjimky horizontální, čili otočit anténu o 90°. Já tedy všude vidím přesný opak: kde byla nutná anténa na střeše tak nyní stačí na těch 11 programů pokojová anténka se zabudovaným zesilovačem, poblíž okna, cca 2m nad podlahou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1547x
Přes pokročilý věk a nabyté zkušenosti stále ještě novinář...

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články